Pozytywne emocje

Wiele razy spotkałam się z osobami, które zachęcały mnie do opisania mniej lub więcej znanych miejscowości, po których oprowadzam jako przewodnik. Od kilku lat na moim prywatnym profilu na FB codziennie publikuje zdjecia miast, lokalnych dań, restauracji i przede wszystkim ciekawych ludzi, których mam szczęście poznawać. Czułam, że jeszcze mi malo i dodałam stronę w języku polskim Licencjonowany przewodnik region Emilia Romagna gdzie też staram sie aktywnie udostępniać zdjęcia i anegdoty o „moim” regionie, w którym zamieszkałam ponad dwadzieścia lat temu. Dzisiaj ponownie poczułam napływ pozytywnej energii, no i właśnie pisze pierwszy wpis do nowego blogu! J Mam nadzieję, że podołam wyzwaniu. W końcu codziennie gdzieś jestem, codziennie jadam i popijam dobre regionalne wino i w ten sposób zbieram materiał.


Emilia Romagna to region zróżnicowany geograficznie, kulturowo i przede wszystkim kulinarnie. Zazwyczaj turyści tłumnie przejeżdżają przez Bolonię w drodze na południe Włoch, czasami zatrzymują sie w drodze na Riwierę żeby zobaczyć mozaiki w Rawennie, Łuk Augusta w Rimini, czy wejść na górę Tytana w San Marino. Panowie są zainteresowani wyścigowymi samochodami produkowanymi w okolicach Modeny, a wszyscy wiedzą, że w Parmie jest wyśmienity parmezan i szynka. 
Super! Czuję, że będzie tu tłoczno ;)
A żeby uczcić ten pierwszy wpis, wypiję za was kieliszek wybornego lokalnego wina!

Do szybkiego spotkania J



Commenti

Post più popolari